Triple Bottom Line בחברות סטארט-אפ לקידום בר-קיימא

גישת הקו התחתון המשולש משלבת בין רווח כלכלי, אחריות סביבתית וחברתית. סטארטאפים יכולים לאמץ גישה זו לקידום בר-קיימא באמצעות קידום אורגני חכם בגוגל. במדריך הבא אני אסביר איך עושים את זה חכם, עם קידום אתרים חד פעמי.
Join the Sustainable Revolution

מה היא גישת הקו התחתון המשולש?

גישת הקו התחתון המשולש (Triple Bottom Line) היא תפיסה עסקית המשלבת בין שלושה היבטים: אנשים, כדור הארץ ורווח כלכלי. מטרתה לקדם בו זמנית צמיחה כלכלית, שמירה על איכות הסביבה ואחריות חברתית.

@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service

איך חברת הסטארטאפ שלך יכולה להיעזר בגישה הזו?

סטארט-אפים צעירים יכולים לאמץ את גישת הקו המשולש ולשלב אותה באסטרטגיה העסקית שלהם כבר משלבי ההקמה המוקדמים. זוהי הזדמנות לבסס תרבות ארגונית של קיימות ואחריות חברתית-סביבתית.

דרכי פעולה מעשיות כוללות ניהול השקעות אתי ואחראי, גיוון ושוויון הזדמנויות בהעסקה, הפחתה משמעותית בייצור פסולת, שימוש באנרגיות מתחדשות ומזעור טביעת הפחמן של החברה.

@one.time.seo.serv קידום אתרים בגוגל לחברות סטארט-אפ זה לא משהו שצריך לעלות לך כל חודש. אתה יכול לעשות את זה פעם אחת במשך שלושה חודשים בתהליך מתוחם הוא מדוייק שיעשה לך את כל עמודי הקטגוריות שאתה צריך באתר ככה שהם לא רק יהיו במקומות הראשונים בגוגל אלא גם יכילו תוכן שיניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ואת המשקיעים הפוטנציאליים שלך לפעולה. וזה תוכן אש, כי זה תסריטאי כותב לך אותו. יותר טוב מזה? #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתרים #סטארטאפ ♬ original sound – One Time SEO Service

איך קידום אורגני במנועי החיפוש יכול לעזור לך בזה?

קידום אורגני לחברות סטארטאפ במנועי חיפוש יכול לסייע לחברה שלך לשתף באופן נרחב ויעיל את המידע אודות פעילותו הבת-קיימא. דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מאפשר להגיע לקהל יעד רחב של לקוחות ומשקיעים פוטנציאלים המעוניינים במוצרים ושירותים בני-קיימא.

מה היא אסטרטגיית קידום האתרים המומלצת ביותר לחברות סטארטאפ?

הדרך המומלצת ביותר לביצוע קידום אורגני היא באמצעות קמפיינים חד פעמיים יעילים וממוקדים היטב על מילות מפתח רלוונטיות, או במילים אחרות – קידום חד פעמי. קמפיינים אלה מאפשרים שליטה מלאה על התקציב והיקף הקידום, ומביאים תוצאות מדידות בזמן קצר יחסית.

בסופו של דבר, אימוץ גישת הקו המשולש ושילובה בליבת הפעילות העסקית של סטארט-אפים צעירים, יחד עם קידום אורגני חכם במנועי חיפוש, יוביל לצמיחה בריאה ואחראית יותר של החברות לאורך זמן. גישה זו הופכת את הסטארט-אפ לאטרקטיבי יותר בעיני שותפים עסקיים, משקיעים וצרכנים כאחד.

 

רוצה לדבר על קידום אתרים הוגן לסטארט אפ שלך? רוצה לדעת מה התכנית כוללת? השאר פרטים כאן ואני אחזור אליך.

ארז פולק

ארז פולק

מקדם אתרים אורגני ותסריטאי בוגר מצטיין של מסלול תסריטאות של בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה - סם שפיגל. בשנים האחרונות קידמתי עשרות אתרי אינטרנט ויצרתי תסריטי תדמית עבור חברות רבות בארץ ובחו"ל.

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

התורה כולה - פרק 1
אני (את/ה) זה הדבר החשוב בעולם

התורה כולה: סיפורו של משה – פרק 1

"התורה כולה" מנסה להציג את סיפור חייו של משה ואת יציאת מצרים מפרספקטיבות שונות, כולל הזווית האסלאמית המופיעה בקוראן. הסדרה מעלה תובנות מעניינות לגבי תהליך ההתפתחות של משה ונוגעת בנושאים כמו רצון חופשי וזכויות נשים. הסדרה מעוררת מחשבה ומהווה נקודת מבט ייחודית על אחד הסיפורים המשמעותיים ביותר בתנ"ך. בעיקון לא מתאימה לצפייה עם ילדים, אבל אני צופה עם שלי.

סדרות מומלצות בנטפליקס

גם אלוהים צריך לפרוק כמו אדם (סנדלר) SPACEMAN

מאחורי כל אלה עומד צורך תמידי לפרוק, לתור אחר אהבה עצמית חמקמקה. ואם לא אהבה אז לפחות אהדה, ואם לא אהדה אז לפחות סיבולת, ואם לא סיבולת אז לפחות שלא נסבול.

אני (את/ה) זה הדבר החשוב בעולם

שיר השירים אשר לשלמם: החבר'ה הטובים שלא מפספסים הפגנה וישרפו כולם

להורים שלנו לא היה שום דבר. מהאדמה הם בנו את עצמם, קמו מאפר. אנחנו בני שישים עכשיו, שבעים עכשיו, יתומים מאם, יתומים מאב. נתנו לכם חיים טובים ואתם מזלזלים. יושבים אצל פסיכולוגים בספה ומתבכיינים על כן חיבוקים – לא חיבוקים. שם למעלה יושב גנב על כסא מלוכה ועל ראשו כובע להבה. שלחנו יד וקיבלנו כוויה.

ייעוץ-לכותבים

מה צריך לעשות?

בתור עורך תסריט ומנחה סדנאות כתיבה וחדרי כותבים, וכנציג של איגוד התסריטאים, כותבים רבים שואלים אותי שאלות רבות שמסתירות שאלה גדולה אחת: מה צריך לעשות כדי שמה שכתבתי יצליח? אם השאלה הזו מטרידה גם אותך, אז אני מאמין שהגעת למקום הנכון.

אני (את/ה) זה הדבר החשוב בעולם

בואי נקח לנו יום (אני מתגעגע אלייך)

אני רואה שלא טוב לך בימים האחרונים ואני פוחד להאשים את עצמי בזה, אז אני שומר על מרחק. אני שונא את האינטסטינקט המחורבן והמקולל הזה. מה אם לא היינו צריכים לעבוד עכשיו? אם היינו לוקחים לנו יום ושוכבים כל היום, לא עושים כלום – רק שוכבים כל היום?

אני (את/ה) זה הדבר החשוב בעולם

בקול דממה דקה: אידיאל הצמצום הקיומי

אידיאל הצמצום בא לידי ביטוי בסיפור גירוש האדם מגן עדן (על שלא הסתפק במה שיש), בסיפור קין והבל (המעט שקיבל קין על פי התאוריה שלנו הוא ברכה אותה הוא ראה כקללה), עקדת יצחק (האידיאל האנושי הוא להגיע לכדי צמצום מוחלט והסיבה היחידה שהוא לא יכול להגיע לכדי זאת היא התערבות אלוהית), ארץ ישראל ("הארץ הטובה" שהיא הקטנה ביותר מכל ארצות האזור ויחד עם זאת מחוברת לשני ימים ורוויית מים טבעיים ובארות, בשמש טובה, והיום אנחנו יודעים שגם בגז טבעי.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.