Triple Bottom Line בחברות סטארט-אפ לקידום בר-קיימא

גישת הקו התחתון המשולש משלבת בין רווח כלכלי, אחריות סביבתית וחברתית. סטארטאפים יכולים לאמץ גישה זו לקידום בר-קיימא באמצעות קידום אורגני חכם בגוגל. במדריך הבא אני אסביר איך עושים את זה חכם, עם קידום אתרים חד פעמי.
Join the Sustainable Revolution

מה היא גישת הקו התחתון המשולש?

גישת הקו התחתון המשולש (Triple Bottom Line) היא תפיסה עסקית המשלבת בין שלושה היבטים: אנשים, כדור הארץ ורווח כלכלי. מטרתה לקדם בו זמנית צמיחה כלכלית, שמירה על איכות הסביבה ואחריות חברתית.

@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service

איך חברת הסטארטאפ שלך יכולה להיעזר בגישה הזו?

סטארט-אפים צעירים יכולים לאמץ את גישת הקו המשולש ולשלב אותה באסטרטגיה העסקית שלהם כבר משלבי ההקמה המוקדמים. זוהי הזדמנות לבסס תרבות ארגונית של קיימות ואחריות חברתית-סביבתית.

דרכי פעולה מעשיות כוללות ניהול השקעות אתי ואחראי, גיוון ושוויון הזדמנויות בהעסקה, הפחתה משמעותית בייצור פסולת, שימוש באנרגיות מתחדשות ומזעור טביעת הפחמן של החברה.

@one.time.seo.serv קידום אתרים בגוגל לחברות סטארט-אפ זה לא משהו שצריך לעלות לך כל חודש. אתה יכול לעשות את זה פעם אחת במשך שלושה חודשים בתהליך מתוחם הוא מדוייק שיעשה לך את כל עמודי הקטגוריות שאתה צריך באתר ככה שהם לא רק יהיו במקומות הראשונים בגוגל אלא גם יכילו תוכן שיניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ואת המשקיעים הפוטנציאליים שלך לפעולה. וזה תוכן אש, כי זה תסריטאי כותב לך אותו. יותר טוב מזה? #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתרים #סטארטאפ ♬ original sound – One Time SEO Service

איך קידום אורגני במנועי החיפוש יכול לעזור לך בזה?

קידום אורגני לחברות סטארטאפ במנועי חיפוש יכול לסייע לחברה שלך לשתף באופן נרחב ויעיל את המידע אודות פעילותו הבת-קיימא. דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מאפשר להגיע לקהל יעד רחב של לקוחות ומשקיעים פוטנציאלים המעוניינים במוצרים ושירותים בני-קיימא.

מה היא אסטרטגיית קידום האתרים המומלצת ביותר לחברות סטארטאפ?

הדרך המומלצת ביותר לביצוע קידום אורגני היא באמצעות קמפיינים חד פעמיים יעילים וממוקדים היטב על מילות מפתח רלוונטיות, או במילים אחרות – קידום חד פעמי. קמפיינים אלה מאפשרים שליטה מלאה על התקציב והיקף הקידום, ומביאים תוצאות מדידות בזמן קצר יחסית.

בסופו של דבר, אימוץ גישת הקו המשולש ושילובה בליבת הפעילות העסקית של סטארט-אפים צעירים, יחד עם קידום אורגני חכם במנועי חיפוש, יוביל לצמיחה בריאה ואחראית יותר של החברות לאורך זמן. גישה זו הופכת את הסטארט-אפ לאטרקטיבי יותר בעיני שותפים עסקיים, משקיעים וצרכנים כאחד.

 

רוצה לדבר על קידום אתרים הוגן לסטארט אפ שלך? רוצה לדעת מה התכנית כוללת? השאר פרטים כאן ואני אחזור אליך.

ארז פולק

ארז פולק

מקדם אתרים אורגני ותסריטאי בוגר מצטיין של מסלול תסריטאות של בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה - סם שפיגל. בשנים האחרונות קידמתי עשרות אתרי אינטרנט ויצרתי תסריטי תדמית עבור חברות רבות בארץ ובחו"ל.

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

סדרות מומלצות בנטפליקס

להשאיר את העולם מאחור: עולמה של שונאת אדם

אני רוצה לדבר אתך רגע על דמות בסרט מותחן פסיכולוגי עם אלמנטים פנטסטיים שפתח לי את הראש לכיווני מחשבה חדשים. ג'וליה רוברטס משחקת בסרט חדש שזמין לצפייה בנטפליקס – להשאיר את העולם מאחור.

כתיבת תוכן AI
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן בעזרת בינה מלאכותית

בעוד שבינה מלאכותית וכלים אוטומטיים יכולים להועיל רבות בכתיבת תוכן, ההתקשרות עם איש מקצוע אשר יודע לעבוד עם כלי – AI ולייצר תוכן מותאם לכוונת המשתמש יכולה לשדרג את איכות התוכן בצורה משמעותית, להבטיח שהוא קולע לכוונת המשתמש, ולהבדיל את האתר שלך מהתחרות.

ייעוץ-לכותבים

דוגמא לכתיבת דיאלוג הכנה לכתיבת מחזה או תסריט

כמה פעמים קרה שכתבת לוגליין, סינופסיס, טריטמנט ואפילו הגדלת וביצעת תחקיר דמות, אבל ברגע שהתיישבת לכתוב את התסריט / מחזה – הבנת שהדמויות שלך לא מסוגלות לדבר אחת עם השנייה בלי לשפוך האשמות, לריב ולצאת מהחדר? זה קורה כי המחזה/ תסריט לא יכול להיות המקום הראשון בו הדמויות שלך נפגשות לשיחה.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.