הפתרון החכם ליצירת תוכן איכותי: פרומטים מותאמים אישית

תוכן אנושי הוא תוכן פרימיום, ומנועי החיפוש יודעים את זה. מחקר שפורסם בתחילת – 2024 מצביע על מגמה שלילית מאוד באיכות התכנים באינטרנט. בשורה התחתונה – יותר מדי תכנים ממוחזרים. האשם המרכזי (אך לא הבלעדי) כלים ליצירת תוכן ב – AI. הפתרון? כתיבת פרומטים בהתאמה אישית ליצירת תוכן חדש ואיכותי.
A person sitting at a de

הכי טוב זה שבנאדם רציני יישב ויכתוב את כל התכנים בעצמו מהתחלה עד הסוף. הבעיה היא שבשנת – 2024 הבינה המלאכותית בכלל ופלטפורמות מודל השפה במיוחד, הפכו את האפשרות הזו לבלתי סבירה בעליל.

אם יש לך כותב/ת תוכן שמוכנים לכתוב את התכנים בעצמם, תוך שהם נעזרים במידע שהבינה המלכותית מספקת להם, אשריך. מתאר לעצמי שיש כמה צדיקים בסדום, בעיקר חבר'ה צעירים שמחפשים עבודה ראשונה בתחום ועוד לא מעריכים את עצמם מספיק כדי לדרוש 700 ש"ח על כל עמוד תוכן בעבודת יד.

תוכן אנושי הוא תוכן פרימיום, ומנועי החיפוש יודעים את זה. מחקר שפורסם בתחילת – 2024 מצביע על מגמה שלילית מאוד באיכות התכנים באינטרנט. בשורה התחתונה – יותר מדי תכנים ממוחזרים. האשם המרכזי (אך לא הבלעדי) כלים ליצירת תוכן ב – AI. הפתרון?

  • לכתוב את התוכן בעצמך או לתת לאדם ישר ונאמן לכתוב אותו בשבילך.
  • לייצר פרומטים מותאמים אישית לעסק שלך כך שהבינה המלאכותית תייצר עבורך תוכן ייחודי.

 

אני כבר לא כותב תכנים לעסקים בעבודת – יד. את זה אני עושה רק עבור עצמי, אני בטוח שכבעל עסק סדר העדיפויות הזה מוכר וידוע לך. אני יכול לכתוב עבורך את התוכן בעצמי בדרך הישנה והטובה, אבל זה יעלה לך פי – 3.

אז במקום להוציא הון על מילים באתר או להתפשר על תוכן בינוני, אני מציע לייצר עבורך פרומטים בהתאמה אישית לכל סוג תוכן באתר, ברשתות החברתיות, בניוזלטר, בוואטסאפ ובכל פלטפורמה אחרת שדורשת מילים כתובות.

לפרטים נוספים, אפשר למלא פרטים בעמוד צור קשר ואני אחזור אליך לקביעת פגישת הכרות ותיאום ציפיות ללא עלות.

 

 

*מחיר העבודה נקבע על פי כמות הפרומטים הנדרשים ומורכבותם.

ארז פולק

ארז פולק

מקדם אתרים אורגני ותסריטאי בוגר מצטיין של מסלול תסריטאות של בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה - סם שפיגל. בשנים האחרונות קידמתי עשרות אתרי אינטרנט ויצרתי תסריטי תדמית עבור חברות רבות בארץ ובחו"ל.

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

לחבר בין הרצון האישי לחמדנות בדרך לחיי הרמוניה

בשיחה זו עסקנו במורכבות חיי הכתיבה ובאתגרי האיזון בין היצירה האישית לחיים האישיים והמשפחתיים. דנו בצורך לטפח אהבה למעשי ידינו מבלי לגלוש לסגידה, בחשיבות ההקשבה וההרפיה, ובשאיפה להרמוניה בין הגוף, הנפש והרוח. מתוך הרעיונות הללו, גיבשנו תפילות בוקר ולילה ייחודיות לבעלי מלאכת הכתב – הורים ובני זוג העוסקים בכתיבה – שמטרתן לחזק את תחושת ההרמוניה בשלושת העולמות, ולהזכיר שהיצירה והחיים עצמם שזורים זה בזה בדרך שמבקשת איזון ושקט פנימי.

סדרות מומלצות בנטפליקס

כאוס: פרשנות צפייה תאולוגית קיומית

אום פלסטין אל חג'אזי מקדישה את חייה לסיוע הומניטרי לאנשים מוכי גורל. היא לא מאשימה את בני עמה ולא את בני עמי בצרות שבאות עליה, עיניה פקוחות ויראת שמיים מרחפת מעל ראשה. הפחד משתק, אך היא יכולה לו. היא חיה את חייה כמחאה כנגד המציאות, מחאה כנגד האלים. היא צועדת במסלול שנקבע מראש עבור אנשים מסוגה, מסלול ההתנקשות.

כאוס: פרק 1

למי זה מתאים: לך. באיזה מצב צבירה לצפות: יהיה אשר יהיה. ממה להיזהר: מהפחד עצמו. ציון כללי: 4 מתוך

בואו נדבר על ציוניזם

אדם נמדד במבחן התוצאה. התוצאה נקבעת על ידי סיבה ונסיבה. לסיבה ונסיבה אחת יכולות להיות

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.