@one.time.seo.serv נניח ונכנסת לתהליך של קידום אתרים בחברה לקידום אתרים והם אומרים לך עכשיו שצריך למלא את האתר בתוך נקודה מעולה. מה שקורה מכאן והלאה זה שכותב תוכן עמוסים בעבודה שמרוויחים מעט מאוד כסף על כל מאמר תוכן שהם כותבים מכינים את התוכן לאתר שלך תפסיק מה שאומר תוכן באיכות נמוכה מאוד שכל המטרה שלו או להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל. ונניח ואתר שלך באמת הצליח להגיע למקומות הראשונים בגוגל עם תוכן בינוני ומטה? מה אז? בסרטון הבא אני אסביר מה היתרון של קידום אתרים חד פעמי עם תוכן איכותי שלא רק מביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל אלה המניע את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לפעולה. #תוכןשיווקי #קידוםאתריםאורגני ♬ original sound – One Time SEO Service
למה חשוב לשווק את העסק שלך באמצעות תוכן?
ערוצים דיגיטליים הם הנכסים שלך. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן, יכול לייעל את הביצועים של העסק בכמה מישורים:
- חיזוק המותג.
- הגדלת התנועה האורגנית/ חיסכון בהוצאות על פרסום ממומן.
- הגעה לקהל היעד האיכותי ביותר אליו העסק שלך שואף להגיע.
- 'בישול' הליד עבור צוות המכירות לקראת השיחה וסיוע בסגירת העסקה.
- תוכן שיווקי טוב, מחייב אותך להישאר מעודכן ולהוביל את התחום מבחינת ידע, מה שנותן לך יתרון על פני המתחרים.
איך מייצרים תוכן שמשווק את המסר הספציפי שחשוב לך להעביר?
השאלה הראשונה שחשוב שתשאל את עצמך לפני כתיבת התוכן השיווקי, הוא מה המסר שברצונך להעביר לקורא. השאלה השנייה היא לאיזו פלטפורמה התוכן שלך מיועד? (אורגני בלבד/ פייסבוק/ לינקדאין/ אינסטגרם/ ניוזלטר/ וואטסאפ..) ההתנהגות של הגולשים בכל פלטפורמה היא שונה לגמרי, זמני השהייה שלהם בכל פלטפורמה היא שונה, התוכן שהם מחפשים הוא שונה, הפעולה שהם יהיו מוכנים לעשות היא אחרת, והשפה אליה הם רגילים משתנה גם כן. כדי לייצר תוכן איכותי שמשווק את המסר הספציפי שאותו תוכן מבקש להעביר, צריך לשאול את שתי השאלות האלה ולהתאים את התוכן למטרות – Goales שהתוכן מבקש להשיג. בכתיבת פוסטים לפייסבוק למשל, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כדי לשווק בצורה נכונה את התוכן, זה להכיר את קהל היעד ואת הקבוצות בהן הוא נמצא.
@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service
צ'ק-ליסט לשיווק מסר באמצעות תוכן
- דע למי התוכן מיועד – אם מדובר בקמפיין ממומן בלינקדאין, חשוב לכוון את התוכן כך שיתאים לקהל היעד. אם קהל היעד שלך הוא מנכ"לים של חברות גדולות, התוכן צריך לעסוק בנושאים שונים ולדבר בשפה שונה מאשר תוכן המכוון למנהלי מכירות או לבעלי עסקים קטנים למשל.
- דבר בגוף שני יחיד – נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה קראת מאמר תוכן יחד עם אדם נוסף. לא זוכר? אחלה, אז אל תכתוב 'אתם', 'לכם', 'אליכם', 'אתכם' וכדומה.
- כתוב קצר – 'רומא לא נבנתה ביום אחד – חבל שהם לא שמעו על מבנים ניידים.' אולי לא הקופי הכי טוב בעולם, אבל הנקודה ברורה.
- אפס זה לא סתם מספר – פרופסור דן אריאלי קבע ש – 0 שווה הרבה יותר מ – 0.1. תציע משהו בחינם (כמו הצ'ק-ליסט המדהים שלפניך..) והתוכן שלך יעבוד הרבה יותר טוב.
- חוק ה – 80/20 – תוכן שיווקי טוב פונה אל אדם ומספר לו מה אתה יכול לעשות עבורו. אתה לא העניין פה, גם לא העסק שלך ואפילו לא המסר של התוכן השיווקי שלך, רק הקורא. 80% מהתוכן צריך לדבר אליו ועליו, כשה – 20% הנותרים צריכים לדבר עליך ועל העסק שלך, בצורה צנועה ואמינה, אבל גם כזו שתהיה מעניינת ומובילה לפעולה.
רוצה לדעת עוד על שיווק איכותי בעזרת תוכן? אפשר להשאיר פרטים, וכותב תוכן שיווקי ישמח לעזור לך >>