מנועי החיפוש מחפשים סמכות ולא תאגיד
סמכות היא מילה נרדפת לאתר שאפשר לסמוך עליו שהוא יודע על מה הוא מדבר. בין אם מדובר באתר של הפניקס, של איילון, של מגדל או של שמעון, לגוגל לא אכפת. שתי השאלות היחידות שגוגל ישאל לפני שהוא יחליט האם להציג את תוכן האתר שלך במיקומים גבוהים ביחס לחיפושים בתחום הביטוח והפיננסיים הן:
- האם התוכן ח.י.נ.ם (חשוב, יפה, נגיש, מעניין).
- האם לבעל האתר יש סמכות קודמת בעולם הפיננסיים / ביטוח.
בנוגע לאיכות התוכן אין יותר מדי מה להוסיף, צריך לבחור בשירות קידום אתרים חד פעמי עם מומחיות וניסיון בתחום הביטוח והפיננסיים, כזה שמכיר את התחום היכרות מוקדמת ושעבד עם חברות גדולות.
בכל הנוגע לסמכות אותה גוגל מחפש, כאן אנחנו צריכים להבין האם יש לנו עם מה לעבוד או שאנחנו צריכים לבנות את הסמכות הזו מאפס.
כתיבת תוכן ללקוח עם סמכות בתחום הפיננססיים
אם עבדת כסמנכ"ל המכירות של חברת X ביטוח ויש לזה תיעוד באתר החברה או בכל מקור סמכותי אחר בתחום הפיננסיים, אז מבחינת גוגל יש לך סמכות בתחום. אנחנו עדיין לא יודעים כמה סמכות יש לך ומה המשקל שגוגל יתן לסמכות שלך בתחום, אבל אנחנו יודעים שיש לנו עם מה לעבוד. במצב כזה, התוכן שנכתוב לאתר שלך אמור לקבל קדימות מסוימת, כל עוד נדע לתכנן את התוכן על פי צרכי המשתמשים ביחס לתחומים אותם נרצה לקדם. כשאני מדבר על תכנון נכון אני לא מדבר רק על מה שכבר קיים בעמוד הראשון בגוגל, אלא גם (ואולי בעיקר) על מה שעוד לא קיים.
@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service
כתיבת תוכן ללקוח ללא סמכות בתחום הפיננסיים
אני אהיה כנה ואומר כבר עכשיו שמדובר במשימה לא פשוטה. כדי שגוגל יתייחס לאתר שלך בתחום כל כך גדול ותחרותי אנחנו נהיה חייבים לייצר את הסמכות הזאת, וזה כבר תהליך שיכול לקחת זמן. במקרה כזה גם התוכן הכי איכותי לא תמיד יביא אותך לעמוד הראשון בגוגל בלי קידום אתרים מקצועי לאתרים פיננסיים. אני לא רוצה לייאש אותך, להיפך, חשוב לי לשקף לך את המציאות ולהסביר לך שזה הזמן להשקיע בתוכן האתר שלך.
אנחנו נצטרף לכתוב הרבה תכנים, ואני לא מדבר על פוסטים לבלוג האתר, זה דווקא פחות רלוונטי בשלב הראשון. כדי לבנות את סמכות האתר שלך בתחום הפיננסי ובעולמות הביטוח אנחנו ניגע קודם כל בעמודי השירותים והמוצרים, כלומר – בעמודים התחרותיים. אחר כך אנחנו נלך לבלוגים לנחשוב ביחד איך אנחנו בונים אותם לפני שאנחנו צוללים ראש לתוך התוכן עצמו.
חלוקה נכונה של בלוגים באתר פינססי לפי נושאים
מה שאנחנו מחפשים בתוכן איכותי זה קודם כל רלוונטיות וספציפיות. כדי לבנות רלוונטיות אנחנו צריכים הרבה תוכן שיושב תחת מקום אחד, או במילים אחרות – בלוג נישתי. למה אני מתכוון? נניח שיש לך עסק בתחום הפיננסיים ושאחד התחומים שחשוב לך לקדם זה 'השקעות אלטרנטיביות'. מעולה. מה שצריך לעשות מבחינת תוכן זה לוודא שיש לך עמוד מוצר שיווקי ראשי שמכוון את המשתמש לבצע מכירה, ועכשיו כל מה שצריך לעשות זה לא לגעת בו.
כן, אני שומע אותך, 'מה זאת אומרת לא לגעת בו?'. אנחנו לא צריכים לעשות עם העמוד הזה שום דבר, אנחנו רוצים להשאיר אותו נקי ומצומצם מבחינת תוכן. את המסות הגדולות של התוכן בתחום ההשקעות האלטרנטיביות אנחנו נטמיע בתוך בלוג ייעודי באתר שירכז את כל הפוסטים בתחום הזה.
בתוך כל פוסט אנחנו נשתול קישור פנימי לעמוד השיווקי וכך נוכל לדלג על יציר הכלאיים המשונה שאני רואה בלא מעט אתרים פינססיים, של עמוד שיווקי שהוא גם בלוג וגם מכיל 4000 מילה בלי שום הצדקה. לא צריך את כל זה, מה שצריך זה תוכן איכותי שמחולק לפוסטים שונים בעמודים שונים על כתובות – URL שונות, שכל אחד מהם נותן לקורא ערך מוסף בתת הנישה עליה הוא מדבר ושמכל פוסט יוצא קישור לעמוד המכירה.
רוצה לקדם את האתר הפיננסי שלך בעזרת תוכן איכותי ולהביא אותו למקומות הראשונים בגוגל? אני כאן כדי לעזור לך לבנות אסטרטגייה נכונה לאתר שלך ולמצוא את הדרך הנכונה לחשוף את האתר שלך לכמה שיותר אנשים. אשמח לדבר >>