10 טיפים לכתיבת תוכן מתאים לקידום אתרים בגוגל

איך כותבים תוכן מתאים לקידום? רוצה לדעת איך ליצור תוכן שיעזור לך לקדם את האתר ויהיה מותאם גם לבני אדם ולא רק לרובוטים? הינה 10 דרכים לכתיבת תוכן לבני אדם שמתאים גם ל - SEO.
כתיבת תוכן לקידום אתרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מילת המפתח צריכה להופיע בצורה טבעית בכותרת הראשית (H1)

הכותרת הראשית, שנקראת בשפת הקוד H1, היא בעצם הנושא המרכזי של העמוד, לפי הסריקה של גוגל. חשוב שהכותרת תכיל את הביטוי המרכזי של אותו עמוד, למשל – '7 סיבות לשלב השקעה אלטרנטיבית בתיק ההשקעות שלך', בעמוד שמדבר על השקעות אלטרנטיביות.

מילת המפתח צריכה להופיע בצורה טבעית בתת-כותרות בתוכן (H2,H3)

הכותרות הפנימיות עוזרות לגוגל להבין מה הם הנושאים בהם עוסק העמוד עצמו. חשוב מאוד לשלב את הנושאים בהם התוכן עוסק, בכותרות הפנימיות עצמן. למשל: תוכן שעוסק בסוגים שונים של השקעות אלטרנטיביות, חשוב שישלב כותרות H2 שמכילות את סוגי ההשקעות השונים, כמו: השקעות בנדל"ן, השקעה קרנות הון סיכון, השקעה הנכסים דיגיטליים וכולי.

אם בא לך להיות נינג'ה עד הסוף, אז הגדרת תתי נושאים לכותרות H2, ככותרות H3, תעזור לתוכן לטפס אפילו יותר. למשל: תחת כותרת המשנה שעוסקת בהשקעות נדל"ן בחו"ל, כדאי להגדיר כותרות H3 שעוסקות בסוגים השונים של ההשקעות האלה, כמו – יזמות נדל"ן, קרנות להתחדשות עירונית, רכישת נכסים בחו"ל, וכולי.

שים דגש על ניסוח כותרות

כותרות משנה בתוך הטקסט עוזרות לקוראים לנווט בדף ומסייעות למנועי חיפוש למצוא את התוכן שלך. השתמש תמיד בכותרת אחת גדולה בראש כל מאמר תוכן (H1), בכותרות משנה בינוניות (H2) כדי להפריד בין נושאי התוכן העיקריים שלך, ובכותרות קטנות (H3) לכל תת-כותרת בתוך כותרות המשנה.

כוון את התוכן אל קהל יעד ספציפי

לפני שאתה מתחיל לכתוב זכור שקהל היעד העיקרי שלך הוא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך. נסה לחשוב איזה סוג של שאלות קהל הלקוחות שלך שואל בנושא מסוים, לאיזה סוג מידע הם זקוקים, ומה הדרכים בהן הם מחפשים וצורכים תוכן דומה באינטרנט (תוכל כמובן להיעזר בגוגל).

כתוב תוכן קצר וברור

טווח הקשב המקסימלי של קוראים הוא 35 מילים למשפט. קח את הנתון הזה בחשבון שאתה כותב את מאמר התוכן הבא שלך ונסה להפוך את תוכן האתר לנגיש וקל יותר לקריאה, כך שהוא יגיע לקהל רחב יותר. התמקד בשימוש בשמות עצם ופעלים ואל תשתמש במילים כמו “שוויון נפש” או “ערפול” כשאתה בעצם רוצה להגיד “רוגע” או “בלבול”. כתוב פשוט רוגע ובלבול.

כתוב בלשון פעיל ולא סביל

שימוש בלשון פעיל מסייע ביצירת משפטים תמציתיים וידידותיים לקוראים. כשאתה מדבר ישירות עם הקהל וכותב משפט כמו – “אתה יכול להזמין מוצרים באתר שלנו” במקום – “ניתן להזמין מוצרים באתר האינטרנט שלנו”,  אתה מעניין את הקורא.

השתמש בדוגמאות ותיאורים ספציפיים

כותב תוכן מקצועי יודע להימנע משימוש בהכללות והצהרות גבוהות. דוגמאות ספציפיות מהעולם האמיתי (דוגמאות מספריות זה הדבר הכי טוב שתוכל לעשות לתוכן שלך) עוזרות לקוראים להבין טוב יותר את המסר שלך ולהמחיש אותו בצורה ברורה.

במקום לכתוב משפט כמו: “זאת ההשקעה הטובה ביותר שתוכל לעשות בחייך”, כתוב: “חושב על השקעה אלטרנטיבית? עם השקעה התחלתית של 50 אלף שקלים בלבד, המומחים שלנו יכולים לסייע לך להשקיע ולהגיע לתשואה של 6 – 12 אחוז בשנה.”

זה הזמן להרחיב את הלקסיקון

נסה שלא להיצמד לצירופי מילים קבועים וחפש תמיד צורות ניסוח חדשות למה שאתה רוצה להעביר לקורא. כך הכתיבה שלך תיראה אותנטית, מקצועית ומעניינת יותר. כאן אני אוותר על דוגמאות, כל אחד יודע איזו מילה עושה לו את זה, אז פשוט לשים לזה לב ולהיזהר.

כתוב טקסט קל לרפרוף

רוב קוראי האינטרנט יסרקו את הדף כדי למצוא את המידע הספציפי שהם מחפשים – אם הם לא ימצאו אותו בקלות, הם ימשיכו הלאה. במקום פסקאות עמוסות טקסט, השתמש ברשימות עם תבליטים או מספרים. במקום עמוד טקסט ארוך אחד, ארגן תוכן לתתי הכותרות שבתוכו. לצורכי עיצוב וחוויית קריאה נעימה יותר, כלול תמיד מרחב ריק המקיף את הפסקאות.

אל תכפה ביטויי מפתח

שלב את מילות המפתח באופן טבעי בטקסט ואל תכפה אותן בכוח. מעבר לעובדה שהקורא יהיה חסר סבלנות לניסוחים מאולצים, שימוש יתר בביטויי מפתח עשוי לפגוע בדירוג של האתר שלך בגוגל.

 

רוצה שכותב תוכן מקצועי יחזור אליך ללא התחייבות? אפשר להשאיר פרטים באתר ואנחנו נשמח לסייע לך >>

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

רחובות הפשע של מרסיי - נטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

רחובות הפשע של מרסיי – סרט אחד יותר מדי

אני אסכם את השערוריה מאחורי הסרט במשפט אחד, לפני שאני אנתח את הסרט עצמו: השמאל בצרפת חושב שהסרט מציג את המצב בצורה פשטנית מדי, הימין בצרפת חושב שכך בדיוק נראית המציאות. ומה לגבי הסרט עצמו? יכול היה להיות יופי של סדרה, במקום זה יצא ליוצרים שני סרטים בתוך סרט אחד/

שניים - עשר סדרה
סדרות מומלצות בנטפליקס

שניים עשר: חבר מושבעים מבלגיה והצרות שלהם מהבית

האם אישה שנאשמת בזה שרצתה את הבת שלה ואת חברתה הטובה עוד קודם לכן, באמת עשתה את זה? אולי יוצרי הסדרה שניים – עשר רצו שזו השאלה שתשאלו את עצמכם, אבל היא רחוקה מלהיות השאלה המעניינת בסדרה הזו. אז מה בכל זאת הופך אותה לכל כך מעניינת? תשובות בפנים.

הסיפור שלא סופר - נטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

הסיפור שלא סופר: סדרה מעולה על תרבות שוקעת

הסדרה התיעודית של נטפליקס, מתארת סיפורי ספורט קיצוניים בצורה שעוד לא ראית. יחד עם זאת, ואולי בלי לשים לב, היא מתארת את כל מה שמקולקל בתרבות הקפיטליסטית, ומראה איך אנשים עם רצון טוב, שרק רוצים להצליח, יכולים למצוא את עצמם בפסגה ובתהום – באותו זמן.

שטיסל עונה 3
סדרות מומלצות בנטפליקס

לאהוב את שטיסל ולהישאר בחיים

אני התאהבתי בשטיסל כבר בעונה הראשונה, וכאן אני מנסה להסביר את ההתאהבות ולתת את ההמלצה שלי למי שעוד לא צפה בעונה השלישית.

5 דרכים שיגרמו לגולשים ללחוץ על התוכן שלכם
ככה כותבים היום

5 דברים שכל מי שכותב '5 דברים ש..' חייב לדעת

הפוסט הכי יומרני שכתבתי בחיים, אבל אם לא מנסים לא מצליחים, לא? אז איך מצליחים לגרום לאנשים ללחוץ דווקא על הפוסט שלכם, בפיד האינסופי שלהם? או במילים אחרות, 5 דברים, שכל מי שכותב 5 דברים ש.. חייב לדעת.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.