@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service
מילת המפתח צריכה להופיע בצורה טבעית בכותרת הראשית (H1)
הכותרת הראשית, שנקראת בשפת הקוד H1, היא בעצם הנושא המרכזי של העמוד, לפי הסריקה של גוגל. חשוב שהכותרת תכיל את הביטוי המרכזי של אותו עמוד, למשל – '7 סיבות לשלב השקעה אלטרנטיבית בתיק ההשקעות שלך', בעמוד שמדבר על השקעות אלטרנטיביות.
מילת המפתח צריכה להופיע בצורה טבעית בתת-כותרות בתוכן (H2,H3)
הכותרות הפנימיות עוזרות לגוגל להבין מה הם הנושאים בהם עוסק העמוד עצמו. חשוב מאוד לשלב את הנושאים בהם התוכן עוסק, בכותרות הפנימיות עצמן. למשל: תוכן שעוסק בסוגים שונים של השקעות אלטרנטיביות, חשוב שישלב כותרות H2 שמכילות את סוגי ההשקעות השונים, כמו: השקעות בנדל"ן, השקעה קרנות הון סיכון, השקעה הנכסים דיגיטליים וכולי.
אם בא לך להיות נינג'ה עד הסוף, אז הגדרת תתי נושאים לכותרות H2, ככותרות H3, תעזור לתוכן לטפס אפילו יותר. למשל: תחת כותרת המשנה שעוסקת בהשקעות נדל"ן בחו"ל, כדאי להגדיר כותרות H3 שעוסקות בסוגים השונים של ההשקעות האלה, כמו – יזמות נדל"ן, קרנות להתחדשות עירונית, רכישת נכסים בחו"ל, וכולי.
@one.time.seo.serv נניח ונכנסת לתהליך של קידום אתרים בחברה לקידום אתרים והם אומרים לך עכשיו שצריך למלא את האתר בתוך נקודה מעולה. מה שקורה מכאן והלאה זה שכותב תוכן עמוסים בעבודה שמרוויחים מעט מאוד כסף על כל מאמר תוכן שהם כותבים מכינים את התוכן לאתר שלך תפסיק מה שאומר תוכן באיכות נמוכה מאוד שכל המטרה שלו או להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל. ונניח ואתר שלך באמת הצליח להגיע למקומות הראשונים בגוגל עם תוכן בינוני ומטה? מה אז? בסרטון הבא אני אסביר מה היתרון של קידום אתרים חד פעמי עם תוכן איכותי שלא רק מביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל אלה המניע את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לפעולה. #תוכןשיווקי #קידוםאתריםאורגני ♬ original sound – One Time SEO Service
שים דגש על ניסוח כותרות
כותרות משנה בתוך הטקסט עוזרות לקוראים לנווט בדף ומסייעות למנועי חיפוש למצוא את התוכן שלך. השתמש תמיד בכותרת אחת גדולה בראש כל מאמר תוכן (H1), בכותרות משנה בינוניות (H2) כדי להפריד בין נושאי התוכן העיקריים שלך, ובכותרות קטנות (H3) לכל תת-כותרת בתוך כותרות המשנה.
כוון את התוכן אל קהל יעד ספציפי
לפני שאתה מתחיל לכתוב זכור שקהל היעד העיקרי שלך הוא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך. נסה לחשוב איזה סוג של שאלות קהל הלקוחות שלך שואל בנושא מסוים, לאיזה סוג מידע הם זקוקים, ומה הדרכים בהן הם מחפשים וצורכים תוכן דומה באינטרנט (תוכל כמובן להיעזר בגוגל).
כתוב תוכן קצר וברור
טווח הקשב המקסימלי של קוראים הוא 35 מילים למשפט. קח את הנתון הזה בחשבון שאתה כותב את מאמר התוכן הבא שלך ונסה להפוך את תוכן האתר לנגיש וקל יותר לקריאה, כך שהוא יגיע לקהל רחב יותר. התמקד בשימוש בשמות עצם ופעלים ואל תשתמש במילים כמו “שוויון נפש” או “ערפול” כשאתה בעצם רוצה להגיד “רוגע” או “בלבול”. כתוב פשוט רוגע ובלבול.
כתוב בלשון פעיל ולא סביל
שימוש בלשון פעיל מסייע ביצירת משפטים תמציתיים וידידותיים לקוראים. כשאתה מדבר ישירות עם הקהל וכותב משפט כמו – “אתה יכול להזמין מוצרים באתר שלנו” במקום – “ניתן להזמין מוצרים באתר האינטרנט שלנו”, אתה מעניין את הקורא.
השתמש בדוגמאות ותיאורים ספציפיים
כותב תוכן מקצועי יודע להימנע משימוש בהכללות והצהרות גבוהות. דוגמאות ספציפיות מהעולם האמיתי (דוגמאות מספריות זה הדבר הכי טוב שתוכל לעשות לתוכן שלך) עוזרות לקוראים להבין טוב יותר את המסר שלך ולהמחיש אותו בצורה ברורה.
במקום לכתוב משפט כמו: “זאת ההשקעה הטובה ביותר שתוכל לעשות בחייך”, כתוב: “חושב על השקעה אלטרנטיבית? עם השקעה התחלתית של 50 אלף שקלים בלבד, המומחים שלנו יכולים לסייע לך להשקיע ולהגיע לתשואה של 6 – 12 אחוז בשנה.”
זה הזמן להרחיב את הלקסיקון
נסה שלא להיצמד לצירופי מילים קבועים וחפש תמיד צורות ניסוח חדשות למה שאתה רוצה להעביר לקורא. כך הכתיבה שלך תיראה אותנטית, מקצועית ומעניינת יותר. כאן אני אוותר על דוגמאות, כל אחד יודע איזו מילה עושה לו את זה, אז פשוט לשים לזה לב ולהיזהר.
כתוב טקסט קל לרפרוף
רוב קוראי האינטרנט יסרקו את הדף כדי למצוא את המידע הספציפי שהם מחפשים – אם הם לא ימצאו אותו בקלות, הם ימשיכו הלאה. במקום פסקאות עמוסות טקסט, השתמש ברשימות עם תבליטים או מספרים. במקום עמוד טקסט ארוך אחד, ארגן תוכן לתתי הכותרות שבתוכו. לצורכי עיצוב וחוויית קריאה נעימה יותר, כלול תמיד מרחב ריק המקיף את הפסקאות.
אל תכפה ביטויי מפתח
שלב את מילות המפתח באופן טבעי בטקסט ואל תכפה אותן בכוח. מעבר לעובדה שהקורא יהיה חסר סבלנות לניסוחים מאולצים, שימוש יתר בביטויי מפתח עשוי לפגוע בדירוג של האתר שלך בגוגל.
רוצה שכותב תוכן מקצועי יחזור אליך ללא התחייבות? אפשר להשאיר פרטים באתר ואנחנו נשמח לסייע לך >>