שיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

כבר החלטת להשקיע בשיווק העסק שלך, אבל עכשיו זה הזמן להבין איך עושים את בעזרת תוכן. האם תוכן מסוג אחד שנכתב עבור האתר שלך, יכול להתאים לכל הערוצים הדיגיטליים שלך? קבל כמה טיפים שיעזרו לך לשווק את החברה שלך בעזרת תוכן.
@one.time.seo.serv נניח ונכנסת לתהליך של קידום אתרים בחברה לקידום אתרים והם אומרים לך עכשיו שצריך למלא את האתר בתוך נקודה מעולה. מה שקורה מכאן והלאה זה שכותב תוכן עמוסים בעבודה שמרוויחים מעט מאוד כסף על כל מאמר תוכן שהם כותבים מכינים את התוכן לאתר שלך תפסיק מה שאומר תוכן באיכות נמוכה מאוד שכל המטרה שלו או להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל. ונניח ואתר שלך באמת הצליח להגיע למקומות הראשונים בגוגל עם תוכן בינוני ומטה? מה אז? בסרטון הבא אני אסביר מה היתרון של קידום אתרים חד פעמי עם תוכן איכותי שלא רק מביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל אלה המניע את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לפעולה. #תוכןשיווקי #קידוםאתריםאורגני ♬ original sound – One Time SEO Service

למה חשוב לשווק את העסק שלך באמצעות תוכן?

ערוצים דיגיטליים הם הנכסים שלך. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן, יכול לייעל את הביצועים של העסק בכמה מישורים:

  1. חיזוק המותג.
  2. הגדלת התנועה האורגנית/ חיסכון בהוצאות על פרסום ממומן.
  3. הגעה לקהל היעד האיכותי ביותר אליו העסק שלך שואף להגיע.
  4. 'בישול' הליד עבור צוות המכירות לקראת השיחה וסיוע בסגירת העסקה.
  5. תוכן שיווקי טוב, מחייב אותך להישאר מעודכן ולהוביל את התחום מבחינת ידע, מה שנותן לך יתרון על פני המתחרים.

איך מייצרים תוכן שמשווק את המסר הספציפי שחשוב לך להעביר?

השאלה הראשונה שחשוב שתשאל את עצמך לפני כתיבת התוכן השיווקי, הוא מה המסר שברצונך להעביר לקורא. השאלה השנייה היא לאיזו פלטפורמה התוכן שלך מיועד? (אורגני בלבד/ פייסבוק/ לינקדאין/ אינסטגרם/ ניוזלטר/ וואטסאפ..) ההתנהגות של הגולשים בכל פלטפורמה היא שונה לגמרי, זמני השהייה שלהם בכל פלטפורמה היא שונה, התוכן שהם מחפשים הוא שונה, הפעולה שהם יהיו מוכנים לעשות היא אחרת, והשפה אליה הם רגילים משתנה גם כן. כדי לייצר תוכן איכותי שמשווק את המסר הספציפי שאותו תוכן מבקש להעביר, צריך לשאול את שתי השאלות האלה ולהתאים את התוכן למטרות – Goales שהתוכן מבקש להשיג. בכתיבת פוסטים לפייסבוק למשל, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כדי לשווק בצורה נכונה את התוכן, זה להכיר את קהל היעד ואת הקבוצות בהן הוא נמצא.

@one.time.seo.serv אז מה זה קידום אתרים חד פעמי ולמה זה הפתרון הנכון עבורך? בסרטון הבא אני מסביר מה היתרונות של קידום אתרים חד פעמי בשלושה חודשים ואיך קידום אתרים חד פעמי יכול להביא את האתר שלך מיקומים גבוהים במנוע החיפוש מבלי לוותר על תוכן איכותי שמניע את כל היד שלך לפעולה #קידוםאתריםאורגני #קידוםאתריםחדפעמי ♬ original sound – One Time SEO Service

צ'ק-ליסט לשיווק מסר באמצעות תוכן

  1. דע למי התוכן מיועד – אם מדובר בקמפיין ממומן בלינקדאין, חשוב לכוון את התוכן כך שיתאים לקהל היעד. אם קהל היעד שלך הוא מנכ"לים של חברות גדולות, התוכן צריך לעסוק בנושאים שונים ולדבר בשפה שונה מאשר תוכן המכוון למנהלי מכירות או לבעלי עסקים קטנים למשל.
  2. דבר בגוף שני יחיד – נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה קראת מאמר תוכן יחד עם אדם נוסף. לא זוכר? אחלה, אז אל תכתוב 'אתם', 'לכם', 'אליכם', 'אתכם' וכדומה.
  3. כתוב קצר – 'רומא לא נבנתה ביום אחד – חבל שהם לא שמעו על מבנים ניידים.' אולי לא הקופי הכי טוב בעולם, אבל הנקודה ברורה.
  4. אפס זה לא סתם מספר – פרופסור דן אריאלי קבע ש – 0 שווה הרבה יותר מ – 0.1. תציע משהו בחינם (כמו הצ'ק-ליסט המדהים שלפניך..) והתוכן שלך יעבוד הרבה יותר טוב.
  5. חוק ה – 80/20 – תוכן שיווקי טוב פונה אל אדם ומספר לו מה אתה יכול לעשות עבורו. אתה לא העניין פה, גם לא העסק שלך ואפילו לא המסר של התוכן השיווקי שלך, רק הקורא. 80% מהתוכן צריך לדבר אליו ועליו, כשה – 20% הנותרים צריכים לדבר עליך ועל העסק שלך, בצורה צנועה ואמינה, אבל גם כזו שתהיה מעניינת ומובילה לפעולה.

רוצה לדעת עוד על שיווק איכותי בעזרת תוכן? אפשר להשאיר פרטים, וכותב תוכן שיווקי ישמח לעזור לך >>

ארז פולק

ארז פולק

תסריטאי ומחזאי, בוגר מצטיין של מסלול תסריטאות של בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה - סם שפיגל. יצירותיו עוסקות בשאלת הזהות של האדם בתוך החברה וביחסי הגומלין שבין הפרט כמערכת שפועלת בתוך מערכת של מערכות לבין המערכות האנושיות השונות כמו - בתי חולים, צבא, משטרה, זוגיות, משפחה ועוד. המחזה 'המשחק' עלה במסגרת פסטיבל 'תאטרון קצר' של צוותא והוא זמין לצפייה ביוטיוב. בקרוב יראה אור ספרו הראשון - 'הנחמה שמעבר לאבסורד'.

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

דוגמא לתחקיר דמות

התבקשתי לכתוב תסריט עבור המוזיאון הימי בחיפה שעוסק בהתפתחות הנמלים בישראל. אחרי דין ודברים על מזמיני העבודה הוחלט כי שלד התסריט יבנה סביב גיבורה שתעבור ממקום למקום ותלמד משהו על עצמה דרך התפתחות הנמלים בישראל. בעצתי הסכימו מזמיני העבודה לאפיין את הגיבורה הבאה: חני (58), מדענית שגילתה את הדרך לנוע בזמן. היא עושה זאת תוך שהיא שואלת את השאלות הנכונות. בכל פעם שהיא שואלת שאלה 'נכונה' היא נעה בזמן אל עבר היעד הבא במסע אותו אני התוויתי לה מראש. היא לא יכולה להגיע לשום מקום אחר חוץ מלנמלי ישראל. בתור אלוהי הגיבורה ניסיתי לכפות עליה את סיפור המסע, אלא שהיא הערימה קשיים. חזרתי אל שולחן העבודה והחלטתי לבצע איתה תחקיר דמות.

מלך ישראל
סדרות מומלצות בנטפליקס

מלך ישראל: דוקו ריאליטי שחותר תחת הדמוקרטיה הישראלית

מוקדש לסוכן הביון האמירקאי שניטר את הטקסט שלפניך בעקבות שימוש במילים שמזכירות את המתקפה האיראנית ואת האפשרות למלחמה בין ישראל לבין איראן. דע לך שהאלגוריתם נשא את מילותי אליך ופקח את עיניך על מנת שתראה את הדברים הבאים כהוויתם.

התורה כולה סיפורו של משה
סדרות מומלצות בנטפליקס

התורה כולה: סיפורו של משה – על קורבן האדם

הסדרה מכניסה אותך לעולם התורה באופן ויזואלי, ויש בה דברים מעניינים מאוד אבל גם כמה דברים מהותיים שהסדרה מפספסת ושאני רוצה להשלים עבורך. לא אספיק להשלים את כולם במקום אחד ואני לא רוצה להקדיש את חיי בכתיבת כל הדברים שחסרים, כי כמה שלא אכתוב תמיד אוכל למצוא עוד, אבל את הדבר המהותי ביותר אותו הסדרה פספסה חשוב לי למסור לך, וזה – קורבן האדם.

התורה כולה פרק 2
סדרות מומלצות בנטפליקס

התורה כולה פרק 2: ביקורת עצמית בתוך החושך הגדול

את פוסט הזה אני יושב לכתוב במדרגות שבין רחוב הנטקה לרחוב האורן בחיפה, בשעה רבע לתשע במוצאי שבת, כשמאות מפגינים עושים את דרכם חזרה ממרכז חורב הביתה. לא הייתי איתם בהפגנה, אני גר קרוב ופשוט רציתי למצוא מקום שקט לכתוב בו את ההמלצה. בבית לא שקט כרגע, והמולת הקרע בעם ישראל מהווה, באופן פרדוקסלי ואולי גם פלאי, מקום שקט ומכיל יותר מאשר הבית.

התורה כולה - פרק 1
אני (את/ה) זה הדבר החשוב בעולם

התורה כולה: סיפורו של משה – פרק 1

"התורה כולה" מנסה להציג את סיפור חייו של משה ואת יציאת מצרים מפרספקטיבות שונות, כולל הזווית האסלאמית המופיעה בקוראן. הסדרה מעלה תובנות מעניינות לגבי תהליך ההתפתחות של משה ונוגעת בנושאים כמו רצון חופשי וזכויות נשים. הסדרה מעוררת מחשבה ומהווה נקודת מבט ייחודית על אחד הסיפורים המשמעותיים ביותר בתנ"ך. בעיקון לא מתאימה לצפייה עם ילדים, אבל אני צופה עם שלי.

סדרות מומלצות בנטפליקס

גם אלוהים צריך לפרוק כמו אדם (סנדלר) SPACEMAN

מאחורי כל אלה עומד צורך תמידי לפרוק, לתור אחר אהבה עצמית חמקמקה. ואם לא אהבה אז לפחות אהדה, ואם לא אהדה אז לפחות סיבולת, ואם לא סיבולת אז לפחות שלא נסבול.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.