שיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

כבר החלטת להשקיע בשיווק העסק שלך, אבל עכשיו זה הזמן להבין איך עושים את בעזרת תוכן. האם תוכן מסוג אחד שנכתב עבור האתר שלך, יכול להתאים לכל הערוצים הדיגיטליים שלך? קבל כמה טיפים שיעזרו לך לשווק את החברה שלך בעזרת תוכן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

למה חשוב לשווק את העסק שלך באמצעות תוכן?

ערוצים דיגיטליים הם הנכסים שלך. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן, יכול לייעל את הביצועים של העסק בכמה מישורים:

  1. חיזוק המותג.
  2. הגדלת התנועה האורגנית/ חיסכון בהוצאות על פרסום ממומן.
  3. הגעה לקהל היעד האיכותי ביותר אליו העסק שלך שואף להגיע.
  4. 'בישול' הליד עבור צוות המכירות לקראת השיחה וסיוע בסגירת העסקה.
  5. תוכן שיווקי טוב, מחייב אותך להישאר מעודכן ולהוביל את התחום מבחינת ידע, מה שנותן לך יתרון על פני המתחרים.

איך מייצרים תוכן שמשווק את המסר הספציפי שחשוב לך להעביר?

השאלה הראשונה שחשוב שתשאל את עצמך לפני כתיבת התוכן השיווקי, הוא מה המסר שברצונך להעביר לקורא. השאלה השנייה היא לאיזו פלטפורמה התוכן שלך מיועד? (אורגני בלבד/ פייסבוק/ לינקדאין/ אינסטגרם/ ניוזלטר/ וואטסאפ..) ההתנהגות של הגולשים בכל פלטפורמה היא שונה לגמרי, זמני השהייה שלהם בכל פלטפורמה היא שונה, התוכן שהם מחפשים הוא שונה, הפעולה שהם יהיו מוכנים לעשות היא אחרת, והשפה אליה הם רגילים משתנה גם כן. כדי לייצר תוכן איכותי שמשווק את המסר הספציפי שאותו תוכן מבקש להעביר, צריך לשאול את שתי השאלות האלה ולהתאים את התוכן למטרות – Goales שהתוכן מבקש להשיג. בכתיבת פוסטים לפייסבוק למשל, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כדי לשווק בצורה נכונה את התוכן, זה להכיר את קהל היעד ואת הקבוצות בהן הוא נמצא.

צ'ק-ליסט לשיווק מסר באמצעות תוכן

  1. דע למי התוכן מיועד – אם מדובר בקמפיין ממומן בלינקדאין, חשוב לכוון את התוכן כך שיתאים לקהל היעד. אם קהל היעד שלך הוא מנכ"לים של חברות גדולות, התוכן צריך לעסוק בנושאים שונים ולדבר בשפה שונה מאשר תוכן המכוון למנהלי מכירות או לבעלי עסקים קטנים למשל.
  2. דבר בגוף שני יחיד – נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה קראת מאמר תוכן יחד עם אדם נוסף. לא זוכר? אחלה, אז אל תכתוב 'אתם', 'לכם', 'אליכם', 'אתכם' וכדומה.
  3. כתוב קצר – 'רומא לא נבנתה ביום אחד – חבל שהם לא שמעו על מבנים ניידים.' אולי לא הקופי הכי טוב בעולם, אבל הנקודה ברורה.
  4. אפס זה לא סתם מספר – פרופסור דן אריאלי קבע ש – 0 שווה הרבה יותר מ – 0.1. תציע משהו בחינם (כמו הצ'ק-ליסט המדהים שלפניך..) והתוכן שלך יעבוד הרבה יותר טוב.
  5. חוק ה – 80/20 – תוכן שיווקי טוב פונה אל אדם ומספר לו מה אתה יכול לעשות עבורו. אתה לא העניין פה, גם לא העסק שלך ואפילו לא המסר של התוכן השיווקי שלך, רק הקורא. 80% מהתוכן צריך לדבר אליו ועליו, כשה – 20% הנותרים צריכים לדבר עליך ועל העסק שלך, בצורה צנועה ואמינה, אבל גם כזו שתהיה מעניינת ומובילה לפעולה.

רוצה לדעת עוד על שיווק איכותי בעזרת תוכן? אפשר להשאיר פרטים, וכותב תוכן שיווקי ישמח לעזור לך >>

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

משוגעים רדו מהגגות - סיפור קצר
סיפורים קצרים

משוגעים? רדו מהגגות?

"נו, הגג נשרף, תקפוץ כבר! למה אתה מחכה?" "יש שריפה בגג, אבל להגיד שהוא נשרף?

כתיבת תוכן לקידום אתרים
ככה כותבים היום

10 טיפים לכתיבת תוכן מתאים לקידום אתרים בגוגל

איך כותבים תוכן מתאים לקידום? רוצה לדעת איך ליצור תוכן שיעזור לך לקדם את האתר ויהיה מותאם גם לבני אדם ולא רק לרובוטים? הינה 10 דרכים לכתיבת תוכן לבני אדם שמתאים גם ל – SEO.

Tel Aviv University Short Play Competition Winner
ככה כותבים היום

NURSE – Tel Aviv University Short Play Competition Winner in Arabic

I invite you to see the Israeli – Palestine relations, from the eyes of an Israeli nurse, who treat a young Palestinian girl, that got injured after a clash with soldiers. the play you about to read, by Lily Tesler, has won the TA university competition at 2017

איך לכתוב דמות עגולה?
ככה כותבים היום

דמות עגולה בסיפור

הכלי העיקרי לכתיבת דמות עגולה בסיפור, בעיקר במדיום ויזואלי, הוא פעולות חיצוניות ופעולות פנימיות. אבל האם הפעולה הפנימית הראשונה שעולה בראשך היא אכן הפעולה פנימית של הדמות? דמות עגולה לא מתחילה ולא נגמרת במה שהיא מרגישה – אז האם יש בכל זאת דרך ליצור דמות עגולה בתסריט, במחזה או בספר?

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.