שיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

כבר החלטת להשקיע בשיווק העסק שלך, אבל עכשיו זה הזמן להבין איך עושים את בעזרת תוכן. האם תוכן מסוג אחד שנכתב עבור האתר שלך, יכול להתאים לכל הערוצים הדיגיטליים שלך? קבל כמה טיפים שיעזרו לך לשווק את החברה שלך בעזרת תוכן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

למה חשוב לשווק את העסק שלך באמצעות תוכן?

ערוצים דיגיטליים הם הנכסים שלך. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן, יכול לייעל את הביצועים של העסק בכמה מישורים:

  1. חיזוק המותג.
  2. הגדלת התנועה האורגנית/ חיסכון בהוצאות על פרסום ממומן.
  3. הגעה לקהל היעד האיכותי ביותר אליו העסק שלך שואף להגיע.
  4. 'בישול' הליד עבור צוות המכירות לקראת השיחה וסיוע בסגירת העסקה.
  5. תוכן שיווקי טוב, מחייב אותך להישאר מעודכן ולהוביל את התחום מבחינת ידע, מה שנותן לך יתרון על פני המתחרים.

איך מייצרים תוכן שמשווק את המסר הספציפי שחשוב לך להעביר?

השאלה הראשונה שחשוב שתשאל את עצמך לפני כתיבת התוכן השיווקי, הוא מה המסר שברצונך להעביר לקורא. השאלה השנייה היא לאיזו פלטפורמה התוכן שלך מיועד? (אורגני בלבד/ פייסבוק/ לינקדאין/ אינסטגרם/ ניוזלטר/ וואטסאפ..) ההתנהגות של הגולשים בכל פלטפורמה היא שונה לגמרי, זמני השהייה שלהם בכל פלטפורמה היא שונה, התוכן שהם מחפשים הוא שונה, הפעולה שהם יהיו מוכנים לעשות היא אחרת, והשפה אליה הם רגילים משתנה גם כן. כדי לייצר תוכן איכותי שמשווק את המסר הספציפי שאותו תוכן מבקש להעביר, צריך לשאול את שתי השאלות האלה ולהתאים את התוכן למטרות – Goales שהתוכן מבקש להשיג. בכתיבת פוסטים לפייסבוק למשל, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כדי לשווק בצורה נכונה את התוכן, זה להכיר את קהל היעד ואת הקבוצות בהן הוא נמצא.

צ'ק-ליסט לשיווק מסר באמצעות תוכן

  1. דע למי התוכן מיועד – אם מדובר בקמפיין ממומן בלינקדאין, חשוב לכוון את התוכן כך שיתאים לקהל היעד. אם קהל היעד שלך הוא מנכ"לים של חברות גדולות, התוכן צריך לעסוק בנושאים שונים ולדבר בשפה שונה מאשר תוכן המכוון למנהלי מכירות או לבעלי עסקים קטנים למשל.
  2. דבר בגוף שני יחיד – נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה קראת מאמר תוכן יחד עם אדם נוסף. לא זוכר? אחלה, אז אל תכתוב 'אתם', 'לכם', 'אליכם', 'אתכם' וכדומה.
  3. כתוב קצר – 'רומא לא נבנתה ביום אחד – חבל שהם לא שמעו על מבנים ניידים.' אולי לא הקופי הכי טוב בעולם, אבל הנקודה ברורה.
  4. אפס זה לא סתם מספר – פרופסור דן אריאלי קבע ש – 0 שווה הרבה יותר מ – 0.1. תציע משהו בחינם (כמו הצ'ק-ליסט המדהים שלפניך..) והתוכן שלך יעבוד הרבה יותר טוב.
  5. חוק ה – 80/20 – תוכן שיווקי טוב פונה אל אדם ומספר לו מה אתה יכול לעשות עבורו. אתה לא העניין פה, גם לא העסק שלך ואפילו לא המסר של התוכן השיווקי שלך, רק הקורא. 80% מהתוכן צריך לדבר אליו ועליו, כשה – 20% הנותרים צריכים לדבר עליך ועל העסק שלך, בצורה צנועה ואמינה, אבל גם כזו שתהיה מעניינת ומובילה לפעולה.

רוצה לדעת עוד על שיווק איכותי בעזרת תוכן? אפשר להשאיר פרטים, וכותב תוכן שיווקי ישמח לעזור לך >>

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

גם אני קרל - נטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

גם אני קרל: לני ריפנשטאהל בגרסה הליברלית

מה המצב גרמניה? מתי חזרתם לעשות סרטים דידקטיים עם מסר חד מימדי שצורח לך לתוך הפנים, ולא אמרתם? גם אני קרל? יכול לרגש, אבל לא כל אחד. המלצת צפייה שונה מבדרך כלל.

רחובות הפשע של מרסיי - נטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

רחובות הפשע של מרסיי – סרט אחד יותר מדי

אני אסכם את השערוריה מאחורי הסרט במשפט אחד, לפני שאני אנתח את הסרט עצמו: השמאל בצרפת חושב שהסרט מציג את המצב בצורה פשטנית מדי, הימין בצרפת חושב שכך בדיוק נראית המציאות. ומה לגבי הסרט עצמו? יכול היה להיות יופי של סדרה, במקום זה יצא ליוצרים שני סרטים בתוך סרט אחד/

שניים - עשר סדרה
סדרות מומלצות בנטפליקס

שניים עשר: חבר מושבעים מבלגיה והצרות שלהם מהבית

האם אישה שנאשמת בזה שרצתה את הבת שלה ואת חברתה הטובה עוד קודם לכן, באמת עשתה את זה? אולי יוצרי הסדרה שניים – עשר רצו שזו השאלה שתשאלו את עצמכם, אבל היא רחוקה מלהיות השאלה המעניינת בסדרה הזו. אז מה בכל זאת הופך אותה לכל כך מעניינת? תשובות בפנים.

הסיפור שלא סופר - נטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

הסיפור שלא סופר: סדרה מעולה על תרבות שוקעת

הסדרה התיעודית של נטפליקס, מתארת סיפורי ספורט קיצוניים בצורה שעוד לא ראית. יחד עם זאת, ואולי בלי לשים לב, היא מתארת את כל מה שמקולקל בתרבות הקפיטליסטית, ומראה איך אנשים עם רצון טוב, שרק רוצים להצליח, יכולים למצוא את עצמם בפסגה ובתהום – באותו זמן.

שטיסל עונה 3
סדרות מומלצות בנטפליקס

לאהוב את שטיסל ולהישאר בחיים

אני התאהבתי בשטיסל כבר בעונה הראשונה, וכאן אני מנסה להסביר את ההתאהבות ולתת את ההמלצה שלי למי שעוד לא צפה בעונה השלישית.

5 דרכים שיגרמו לגולשים ללחוץ על התוכן שלכם
ככה כותבים היום

5 דברים שכל מי שכותב '5 דברים ש..' חייב לדעת

הפוסט הכי יומרני שכתבתי בחיים, אבל אם לא מנסים לא מצליחים, לא? אז איך מצליחים לגרום לאנשים ללחוץ דווקא על הפוסט שלכם, בפיד האינסופי שלהם? או במילים אחרות, 5 דברים, שכל מי שכותב 5 דברים ש.. חייב לדעת.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.