שיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

כבר החלטת להשקיע בשיווק העסק שלך, אבל עכשיו זה הזמן להבין איך עושים את בעזרת תוכן. האם תוכן מסוג אחד שנכתב עבור האתר שלך, יכול להתאים לכל הערוצים הדיגיטליים שלך? קבל כמה טיפים שיעזרו לך לשווק את החברה שלך בעזרת תוכן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

למה חשוב לשווק את העסק שלך באמצעות תוכן?

ערוצים דיגיטליים הם הנכסים שלך. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן, יכול לייעל את הביצועים של העסק בכמה מישורים:

  1. חיזוק המותג.
  2. הגדלת התנועה האורגנית/ חיסכון בהוצאות על פרסום ממומן.
  3. הגעה לקהל היעד האיכותי ביותר אליו העסק שלך שואף להגיע.
  4. 'בישול' הליד עבור צוות המכירות לקראת השיחה וסיוע בסגירת העסקה.
  5. תוכן שיווקי טוב, מחייב אותך להישאר מעודכן ולהוביל את התחום מבחינת ידע, מה שנותן לך יתרון על פני המתחרים.

איך מייצרים תוכן שמשווק את המסר הספציפי שחשוב לך להעביר?

השאלה הראשונה שחשוב שתשאל את עצמך לפני כתיבת התוכן השיווקי, הוא מה המסר שברצונך להעביר לקורא. השאלה השנייה היא לאיזו פלטפורמה התוכן שלך מיועד? (אורגני בלבד/ פייסבוק/ לינקדאין/ אינסטגרם/ ניוזלטר/ וואטסאפ..) ההתנהגות של הגולשים בכל פלטפורמה היא שונה לגמרי, זמני השהייה שלהם בכל פלטפורמה היא שונה, התוכן שהם מחפשים הוא שונה, הפעולה שהם יהיו מוכנים לעשות היא אחרת, והשפה אליה הם רגילים משתנה גם כן. כדי לייצר תוכן איכותי שמשווק את המסר הספציפי שאותו תוכן מבקש להעביר, צריך לשאול את שתי השאלות האלה ולהתאים את התוכן למטרות – Goales שהתוכן מבקש להשיג. בכתיבת פוסטים לפייסבוק למשל, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כדי לשווק בצורה נכונה את התוכן, זה להכיר את קהל היעד ואת הקבוצות בהן הוא נמצא.

צ'ק-ליסט לשיווק מסר באמצעות תוכן

  1. דע למי התוכן מיועד – אם מדובר בקמפיין ממומן בלינקדאין, חשוב לכוון את התוכן כך שיתאים לקהל היעד. אם קהל היעד שלך הוא מנכ"לים של חברות גדולות, התוכן צריך לעסוק בנושאים שונים ולדבר בשפה שונה מאשר תוכן המכוון למנהלי מכירות או לבעלי עסקים קטנים למשל.
  2. דבר בגוף שני יחיד – נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה קראת מאמר תוכן יחד עם אדם נוסף. לא זוכר? אחלה, אז אל תכתוב 'אתם', 'לכם', 'אליכם', 'אתכם' וכדומה.
  3. כתוב קצר – 'רומא לא נבנתה ביום אחד – חבל שהם לא שמעו על מבנים ניידים.' אולי לא הקופי הכי טוב בעולם, אבל הנקודה ברורה.
  4. אפס זה לא סתם מספר – פרופסור דן אריאלי קבע ש – 0 שווה הרבה יותר מ – 0.1. תציע משהו בחינם (כמו הצ'ק-ליסט המדהים שלפניך..) והתוכן שלך יעבוד הרבה יותר טוב.
  5. חוק ה – 80/20 – תוכן שיווקי טוב פונה אל אדם ומספר לו מה אתה יכול לעשות עבורו. אתה לא העניין פה, גם לא העסק שלך ואפילו לא המסר של התוכן השיווקי שלך, רק הקורא. 80% מהתוכן צריך לדבר אליו ועליו, כשה – 20% הנותרים צריכים לדבר עליך ועל העסק שלך, בצורה צנועה ואמינה, אבל גם כזו שתהיה מעניינת ומובילה לפעולה.

רוצה לדעת עוד על שיווק איכותי בעזרת תוכן? אפשר להשאיר פרטים, וכותב תוכן שיווקי ישמח לעזור לך >>

מעניין? רוצה לקרוא עוד?

ריק ומורטי בנטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

ריק ומורטי: אם כבר גאונות אז עד הסוף

ריק ומורטי היא אחד מיצירות המופת שיש לטלוויזיה להציע, לדעתי – בכל הזמנים. אז איך מסעות הזויים בחלל של סבא ונכד יכולים לשנות את תפיסת העולם שלכם מקצה לקצה? ההמלצה המלאה ממש כאן.

לכודים - סדרת מתח איסלנדית בנטפליקס
סדרות מומלצות בנטפליקס

לכודים: סדרת מתח איסלנדית מומלצת

הסקנדינבים יצאו למסע כיבוש ויקינגי, שהיעד שלו הוא השתלטות מלאה על ז'אנר המתח בספרות ובטלוויזיה. הסדרה 'לכודים' ממשיכה את מסע הכיבושים המוצלח, תוך שהיא לוקחת אותנו לעיירה איסלנדית נידחת, עם שלושה שוטרים בלבד, שצריכה להתמודד עם גופה מבותרת שעולה ברשת הדיג ומערערת את סדרי העולם הנוח והשקט של המקום.

קיירי אירווינג על המגרש
סיפורים קצרים

המלחמה של קיירי

למה זו זכותו של קיירי אירווינג שלא להתחסן ועדיין לשחק כדורסל, ולמה הגיע הזמן שכולנו נצא לו מהוריד.

לא ספורטיבי - המלצת צפייה
סדרות מומלצות בנטפליקס

לא ספורטיבי: דוקו ספורט עם יציאות חתרניות

גילוי נאות, אני חולה ספורט, תמיד הייתי, ותמיד אהבתי סיפורים מפתיעים. אז נטפליקס התחשבו בי והעלו סדרה שמשלבת את שתי האהבות שלי. מה יצא מזה? ביקורת מעניינת דווקא על הצד שלא הייתם חושבים עליו בספורט.

רוצה שהתוכן שלך ייצר המרות?

אני כאן כדי שהתוכן שלך יעבוד בשבילך

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.